torsdag 3 november 2011

Snart är den här veckan äntligen slut...

Måste bara in till Vimmerby i morgon för en redovisning, sen är det äntligen slut för den här veckan,och även slut på den här delkursen. Nästa delkurs verkar inte hålla samma hysteriska tempo som den här kusen har haft.Det är förvissorätt mkt uppgifter som ska göras, men det är inte lika många och långa lektioner så det verkar just nu som om jag kommer slippa Vimmerby iaf några dagar i veckan.

Igår pysslade vi på jobbet inför helgen, hur skoj som helst och vi ska ha så SJUKT roligt på lördag. Skyll er själva om ni inte kommer dit! Vi hann inte riktigt klart med pysslet igår så vi fortsätter ikväll, vi måste liksom bli färdiga... Vi höll på till nästan halv elva igår, men ikväll hoppas jag att vi blir klar tidigare. Måste upp före tuppen i morgon för att kunna vara i Vimmerby åtta :/

Nåja, när jag kommer hem i morgon mitt på dagen kan jag njuta av 5 lediga dagar! Jag räknar lördagen som ledig trots att jag jobbar, eftersom vi har så sjukt roligt på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar