torsdag 24 november 2011

They call me SUPERWOMAN...

Sen jag möblerade om i cracklyan har jag fått plats för en byrå, vilket gör mig OERHÖRT glad eftersom jag då kan gömma undan lite grejer så det ser lite mindre ut som en cracklya hemma...

Traskade iväg till loppisen (en av FYRA på min gata) här bredvid för att kolla om dom hade någon som inte var så fasligt dyr, och det hade dom. En ful liten sak med fem lådor, för 200 spänn, helt perfekt. Eftersom jag bor så nära, bara ett hus mellan mitt och loppisen-max 200 meter- så tänkte att jag kan väl bära hem den? Jorå, kunde kunde jag, men helvete så jobbigt det var! Den var inte fullt så lätt som den såg ut, let me tell you.

Men hem kom den, och nu är den full med grejer både inuti och ovanpå, och hemmet känns redan mycket mer harmoniskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar