måndag 12 december 2011

I'm a skinny bitch! (nåja...)

För si sådär 4 år sedan köpte jag en jacka på Lillskuttans före detta jobb. Det var typ 700% rabatt så jag fick jacka och ett par tillhörande byxor för 50:-, och då är det kläder för ridmänniskor så det är ingen skitkvalité heller!

Jackan passade. Jag kunde iofs inte andas i den, men jag kunde stänga den. Byxorna fick jag upp till knäna ungefär när jag testade "bara för att". (jag såg ju direkt att dom var för små, men dom "ingick" ju så...)

Idag har jag gått ner si sådär 42 kilo i vikt, och jackan är på TOK för stor tyvärr. Provade dock byxorna nu, för första gången sen sist, och dom passar! Dom är tom liite stora, men inte värre än att man kan ha dom ändå. Det lönar sig att vara hamster ;) Nu kan jag skänka bort mina GIGANTISKA regnbyxor och använda dom här istället.

Går jag ner 3 kilo till så väger jag mindre än jag "någonsin" gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar