lördag 24 december 2011

Julafton

För första gången sen jag kom regnar det inte, och solen tittade tom fram, så jag rev ut alla hundar (inte samtidigt) och fotade lite. Kanske fick en eller tre bilder, det var inte skitlätt... Återstår att se om jag kan föra över dom på någon dator här, hemma kan jag det ju inte :/

Natten har varit ganska lugn. Köksflocken sov med mig i sängen och det gick kalas. Terri började gasta kl 7 i morse och jag funderade på om hon var nödig för hon gav liksom inte upp trots att ingen annan hakade på, men till sist gav hon upp iaf och då somnade jag om.

Nu hoppas jag att hundarna kan vara lite trötta medan jag åker och firar jul. Men jag vet seriöst inte hur jag ska ta mig ut ur huset utan att bli lerig... Kanske får förpacka hundarna naken, så att jag kan spola av mig efteråt...

1 kommentar:

  1. hoppas du får mer julklappar än vad jag får:(
    fast jag tog storslam på julklappsleken!!!!!
    GRATTIS TILL MIG

    SvaraRadera