lördag 17 december 2011

Julschema

Jag sticker ju iväg och är hundvakt över julen, om jag minns rätt så är det 9 st hundar jag ska hänga med. Blev dock bjuden hem till en bekant som jag aldrig träffat förr på själva julafton, vilket ska bli hemskt trevligt.

Schemat för julen ser ut som följer, om det är någon som känner för att stalka mig lite:

21, Åker tåg halva dagen

21-23, häng med Husfolket

24, Jul hemma hos D

25-26, Häng med Husfolket

27, Besök hos Viss författarinna

28, Åker tåg halva natten


Husfolket åker någon gång den 23e och kommer hem någon gång den 25e, så det är bara ca 2 dagar totalt som jag behöver vara ensam och mörkrädd rodda runt alla hundar själv, så det kommer nog gå bra.

3 kommentarer:

  1. måste påstå, du får det lite till en kamp
    när man ska stalka dig från så pass många mils avstånd när du lämnar så bristfällig info. Kanske väderstreck vore roligt att dela med dig av....

    SvaraRadera
  2. näje byt tåg!
    du ska ju åka uppåt

    SvaraRadera