torsdag 1 december 2011

Stylish as hell!

Jag har resignerat lite och insett att det kommer gå långsamt med vikten nu så det är lika bra att jag köper lite nya kläder... Har köpt nya jeans på Kappahl som faktiskt sitter riktigt bra. jag har ju problem med att jag har skitsmala ben och är skitfet på mitten, så inga byxor passar riktigt. Antingen är dom för stora i benen eller så hänger fläsket utanför. Inte snyggt något av det.

Nu har jag köpt en jeansmodell som jag egentligen inte alls gillar! Dom nya har hög midja och stuprörsmodell på benen, jag gillar varken eller. Men, den höga midjan håller faktiskt i fläsket himla bra, så byxorna sitter bra BÅDE i benen och i midjan! Jag är inte övertygad om stuprören, jag gillar boot cut, men har man stövlar så syns det ju inte att det är stuprörsmodell på byxorna, så det funkar oavsett.

400 pix, det tycker jag att dom är värd! Magic-någonting heter dom (These are magic trousers, made for women with real curves).

Notera även mina sjukt heta strumpor!

2 kommentarer:

  1. älskling!
    fortsätt göra god reklam för min arbetsplats:)

    SvaraRadera
  2. Javisst! Förväntar mig ett fett sponsorkontrakt sen ;)

    SvaraRadera