onsdag 7 december 2011

Vi gick på bio...

Och såg paranormal activity 3... Vilken jävla skitfilm! Mest för att jag inte gillar skräck, förvisso...

Vi var 8 st som gick, och jag tror inte att någon av oss såg fram mot filmen? Jag är SJUKT mörkrädd och ser ALDRIG skräck-never ever- men mitt sociala umgänge lämnar ju en del övrigt att önska så jag hängde ju med ändå bara för att få umgås lite med folk...

Vi var helt ensam i salongen, och det var väl en jävla tur det som vi satt och gastade... Nästan alla skrek som dårar när något hände, och så lilla Moa som satt och blundade och hela tiden krävde referat från filmen som hon inte vågade titta på ;)"Vad gör dom nu? vad händer nu?"

Men bortsett från att jag aldrig mer kommer sova så var det väl rätt skoj ändå. Lite som en privat visning för oss, och så var det ju rätt trevligt att umgås, även om vi mest satt och skrek... Så. jävla. rädd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar