måndag 16 januari 2012

Jaaaa, en lista! ;)

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Japp, jag drog till Turkiet

 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Det vete fan? Ingen av dom nära vännerna iaf tror jag, men jag är en smula för självupptagen för att ha koll...

Dog någon som stod dig nära?
Nope

Har du varit utomlands i år?
Japp, drog till Turkiet

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mer pengar?

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Alla jävla hjärtans skitdag, som numera är känt som dagen då jag opererades

Vad var din största framgång 2011?
Där får jag nog svara 42 kilos viktnedgång

Största misstaget?
Svårt... Vet inte om jag gjorde så många STORA misstag

Bästa köpet?
Ingen aning? Hundarna får jag väl svara då.

Vad spenderade du mest pengar på?
Hundar, bortsett från resan då. Och att betala skulder, det var en jävligt stor post!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Gud ja.


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Dom som gick på repeat i Turkiet

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

Vad önskar du att du gjort mer?
Allt som var skoj

Vad önskar du att du gjort mindre?
Allt som inte var skoj. Pendlat till Vimmerby, t ex

Blev du kär i år?
Kär? Nej... Försnillad? Gud ja, ungefär 400 ggr

Favoritprogram på TV?
Vampire diaries kanske? Jag vet inte så noga

Bästa boken du läste i år?
Jag läste många bra böcker, men Vargsläkte och En död ängel ligger högt upp

Största musikaliska upptäckten?
Öh... Ingen?

Något du önskade dig och fick?
Jag kom in på utbildningen

Något du önskade dig och inte fick?
Tja, några mille på kontot...

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Ingen aning. Ingenting, gissar jag.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, några mille på kontot...

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner

Vilken kändis var du mest sugen på?
Minns inte så noga

Vem saknade du?
Mina vänner

De bästa nya människorna du träffade?
Där får jag nog svara jobbarkompisarna

Mest stolt över?
Att jag fått allt att gå runt i livet, och så dom där 42 kilona då.

Högsta önskan just nu?
Några mille på kontot...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar