måndag 26 mars 2012

D day!!

IDAG åker jag! ÄNTLIGEN!

Kl 2 går tåget från Västervik, och kl 8 ikväll är jag framme i Örebro. Det blir mer eller mindre till att äta och gå och sova direkt, eftersom vi ska åka så sjukt tidigt! Nu minns jag inte exakt när planet lyfter, men det är runt 7 på morgonen iaf, så vi lär ju ska vara där före 6 för att checka in, och då får vi väl åka strax efter 5 vilket innebär att jag får kliva upp runt 4 för att hinna duscha och snygga till mig och äta frukost... Seriöst, klockan FYRA!? Tur man kan kasta sig i en solstol direkt man kommer fram och sova en stund...

Med lite tur slipper vi kacklande gubbar och transor som svimmar i mittgången på planet, men man kan ju aldrig så noga veta... Det tenderar ju att vara en smula kaosartat när Humle och Dumle är ute på äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar