onsdag 14 mars 2012

Det händer inte så mkt här

Bortsett från att jag blev väckt igår med den fantastiska nyheten att mitt hem ska säljas så att jag måste hitta nytt boende så händer inte ett skit värt att blogga om... (Jag var skitironisk, det faktum att jag måste flytta IGEN är en komplett jävla katastrof, och jag tror på riktigt att det snart blir Frodis förråd-och nu var jag INTE ironisk...)

Jag pluggar. Har snart klarat av den här delkursen också. Just nu sitter vi och pendlar till Kalmar och jag är så SJUKT tacksam för att jag bytt klass så att jag numera har möjlighet att få åka bil ist för buss. Bara 2 resor kvar nu, och det tackar min något ansträngda ekonomi för... 100 spänn/dag känns sådär faktiskt...

Jag joggar. Jag vet inte vem jag är längre, jag har blivit helt SJUKT hurtig! För några månader sen kände jag mig nöjd om jag gick en långpromenad med hundarna, nu är det snarare regel än undantag att jag både går långpromenad och joggar samma dag. Idag gick jag först en långpromenad på 6.5 km med hundarna, och sen hoppade jag på cykeln och slirade hem till chefen för att jogga 5.5 med henne. Känner mig sjukt duktig!

Ska nog ta och mäta mig någon dag. Vet att jag tappat massor runt midjan sen sist, men resten har jag inte mätt sen jag ökade motionen så VÅLDSAMT mkt. Någon dag ska jag blogga mer om det här joggandet också, någon dag när jag känner mig mer engagerad...

1 kommentar:

  1. men du skulle ju bo i mitt hus har du ju sagt!!! Du får ju t o m eget kök, toa och dusch....

    dessutom, önskar jag hade hälften av din disiplin;)
    /älsklingen

    SvaraRadera