torsdag 7 juni 2012

Nä, men hörrni...

Vi vilar väl lite då?

Ryggen blev bättre, men det tog en faslig tid-onormalt lång tid-så jag resignerade och köpte hem en TILL kur antiinflammatoriskt. Det är väl typ fjärde kuren på 1,5 månad eftersom jag först gjorde ett gäng kurer med höften.

Käkade antiinflammatoriskt i tre dagar och kunde till min glädje konstatera att ryggen snabbt blev bättre. Igår var jag HELT smärtfri, och började lite smått planera kommande löp-pass...

Sen skulle jag plugga i en sladd i min stationära dator. Drar fram databordet (som är på hjul) och när jag gör det så tippar skärmen lite så att det som står ovanpå håller på att rasa, så jag böjer mig lite hastigt fram för att räta upp den SVINTUNGA skärmen och när jag gör det så kan jag liksom känna hur ryggmusklerna "slits isär". (Det gjorde dom nog inte, men det KÄNNS så)

Så... Nu är jag tillbaka där jag var för någon vecka sedan. Det är inte lika illa som precis i början, men betydligt värre än vad det var på slutet. Suck... Snart en månad utan "löpning", jag kommer få börja om från början igen, och det känns lite stressande med tanke på hur nära det är till Karhu Run...

Men jaja, jag tänker inte göra om samma misstag som jag gjorde när jag FICK ont, så jag tar det jävligt lugnt tills jag varit smärtfri några dagar iaf. Under tiden sitter jag här och glor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar