torsdag 7 juni 2012

Ragnar

Jag har köpt en ny laptop! En HELT ny laptop! Inte en bättre begagnad "ny" laptop!

Ragnar heter han, och är jättefin. Vi kommer mycket bra överens.

I och med Ragnars intåg i familjen kan jag plötsligt lägga in bilder på datorn igen! Av en eller annan anledning så kunde jag inte det på min gamla laptop, vilket innebär att min svindyra systemkamera har legat och samlat damm i flera år. What's the point med att använda kameran när man inte kan föra över bilderna liksom..?

Nu kan jag föra över bilder, och därmed har jag börjat använda kameran igen. Synd bara att jag liksom GLÖMT hur kameran fungerar under alla år den legat i en låda... Tog några hundra bilder igår, och merparten av dom är alldeles för ljusa t ex. Tror jag ska spendera Juni med att lära mig hur kameran fungerar igen, nu när jag ändå ska ut på turné! Carina får ställa upp som modell, hon vet bara inte om det ännu ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar