fredag 24 augusti 2012

När man är en idiot...

Fick Geim av Caroline i julklapp, och eftersom hon just före jul signerade böcker tillsammans med De La Motte så fick jag den signerad. Ni kanske minns att hon uppmanade honom att skriva något elakt, men att han mesade och inte vågade? (Annars kan ni kolla tillbaka i december någon gång)

Det där blev liksom en rolig grej, som vi har retat honom för sen dess, och jag har förvarnat om att jag kommer till Bokia i November för att få min elaka dedicering.

Så, inte nog med att jag fick boken i present av en kär vän, den är signerad av författaren OCH har en lite rolig historia bakom sig.

Vad gör jag? Jo, jag lånar ut boken, och glömmer vem som lånade den. Fat chans att jag får tillbaka den :(

Note to self: Låna inte ut oersättliga saker!

1 kommentar:

  1. Jag har Fru bengtsson från dig, pocketversion men utan autografer o andra hälsningar :)

    SvaraRadera