fredag 3 augusti 2012

Vissa nätter är mer spännande än andra...

GudFÖRBANNAT så arg jag var på Bellen när jag vaknade i morse!

Hon hade lovat mig att köpa en specifik valp, min favorit med vita öron... Dessutom hade jag lämnat intresseanmälningar på ytterligare TRE valpar, som också var fina och fluffiga. När jag kommer och ska hämta hunden så kommer hon med den FULASTE valpen, den som var brun med svarta fläckar (dvs som en stövare) och helt trist! Den hade hon bestämt att jag skulle köpa!

Jag ba... Men den här vill jag inte HA! Samtidigt som jag försöker känna efter om jag kan LEVA med den där jävla hunden, bara för att det inte ska bli en konflikt... Men hunden är ju helt obrukbar på utställning, och jag vill VERKLIGEN inte ha den!

Bellen är helt oresonlig och bara vägrar gå med på att vi hade en annan deal, trots att INGEN av mina favoriter är såld, jag ska bara ha den där fula jävla hunden! Helt märkliga argument hade hon också, och typ ba "men nu säger jag så!" och jag ba "men då köper jag ingen valp, för den där hunden vill jag verkligen inte ha!!" samtidigt som jag har ångest för att det är så synd om den fula valpen som inte bett om att få bli ratad...

Mitt i rabaldret sitter vår vaktchef och en av dom andra vakterna, och tycker att JAG är helt oresonlig! Vid det här laget var jag så arg att jag kastade grejer omkring mig, och skrek som en jävla dåre åt Bellen som ba "Men kan vi släta över det här nu??", och jag ba "Men man SLÄTAR VÄL INTE ÖVER problem, man LÖSER dom väl???"

Sen vaknade jag, och var skitförbannad. Och vad värre var, valpsugen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar