söndag 14 oktober 2012

Episk skitnatt

Hade nog kunnat sova rätt gott, om det inte vore för att alla hundarna plötsligt fick akut klåda... Dom har kliat sig lite till och från, men inatt kliade ALLA sig. Antingen har dom magiskt fått löss(Dom umgås inte med andra hundar så risken finns typ inte) eller så är det dags för något slags rengöring av djuren.

Som om det inte räckte med kliande djur, så drömde jag om x-husse. Det var länge sedan nu (Påminn mig om att jag ska berätta om när hans kompis la till mig som vän på fb, very märklig historia...) men det var inte ett dugg mindre frustrerande. Undrar när det där planerar att gå över? Det är 5,5 år sen vi delade lägenhet, man tycker ju att det kan räcka nu.

Nu ska jag bada djur, och efter det får jag städa hela lägenheten. Nackdelen med att bo i en pytteliten lägenhet som inte går att dela av på ett bra sätt så dom bara blöter ner ETT rum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar