söndag 23 december 2012

Här bor jag nu.

Här bor jag närmsta veckan. Så ni vet. För om jag plötsligt slutar uppdatera fb med menlösa inlägg en gång i kvarten så beror det på att jag:

1, Blivit mördad. Man blir ofta det i hus med källare när man bor där ensam och det är mörkt. Det har jag sett på tv.

2, Blivit uppäten. Antingen av någon av dom 7 hundarna, eller av någon av dom miljoners möss som bor här med mig. Eller av ormen i källaren, men jag räknar med att han är lite frusen så här års.

Om så är fallet kan ni väl komma och ta rätt på liket? Och beroende på NÄR under min vistelse det händer, ge hundarna lite mat så dom klarar sig... Tack på förhand.


(Och om någon är sugen på att göra inbrott hemma hos mig under tiden: Don't bother. Allt som finns hemma är en tjock-tv, allt annat av värde har jag tagit med mig... Fast det är klart, det behöver ju inte försäkringsbolaget veta så... Go ahed!) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar