fredag 28 december 2012

Har tydligen varit lite snäll ändå

Igår kom dom sista (utgår jag från) julklapparna med posten och tydligen hade jag varit lite snäll i år ändå.

Förutom Hurttatäcket och gördeln som jag fick före jul så har jag fått den (numera) sedvanliga kalendern av Frodis, och i vanlig ordning kved jag en smula av skratt ;) En bunt heta karlar, och så en bunt fåniga, men ack så heta, tyskar. Bäst var december, där det var en bild på Frodis lilla hund *S*

I paketet som kom igår låg det lite kläder, lite garn, ett mobilskal till Åke med bling på och en bok av Henrik Fexeus, "Alla får ligga". Jag har läst den redan och är ganska säker på att jag recencerade den här i bloggen för något år sen, och den är riktigt bra! Man behöver inte nödvändigtvis läsa den som en RELATIONSBOK, utan den handlar lika mkt om generell social kompetens. Dessutom är snubben rolig.

Sämre jular har vi haft, helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar