onsdag 19 december 2012

Jaha, men kom igen nu då!

Idag kom det en gördel med posten. Jag ojade mig på fb om hur jäkla DYRA dom var, och hips vips hade jag fått en i julklapp av en fb-vän! (Jag börjar ana ett mönster här...) Den är begagnad, och givaren är rätt mkt smalare än mig, så jag misstänkte att den inte skulle passa, men idag när den kom så testade jag den och kunde utan större problem stänga den, så efter operationen kommer det inte vara några som helst problem. Toppen! (Storlek small bitches, storlek SMALL! Att den är elastisk talar vi tyst om)

Sen har jag fixat nöd-hundvakt också. Jag har en annan hundvakt i åtanke, men det är inte någon vits med att fråga ännu (Svårt att veta vad man gör om typ 3-4 månader...) men om det skiter sig så har jag en fungerande lösning och behöver inte oroa mig för det när jag ska opereras.

Såatte... Jag är klar nu. Kan vi komma igång med själva opererandet nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar