torsdag 20 december 2012

Och här står jag och fattar ingenting?

Jag kan vara lite svår, och det är inte särskilt ofta som jag DIREKT gillar någon jag träffar. Men rätt vad det är så träffar man en sån människa, någon som man bara har roligt ihop med, och man liksom uppfattar det som om det inte bara är EN som har roligt utan att det på något vis är ömsesidigt.

Sen, över en natt, så förändras det. Utan någon som helst uppenbar förklaring blir människan istället tydligt avståndstagande, och man fattar ingenting?! Och eftersom man känt varandra så kort tid vill man inte göra någon big deal av det och fråga vafan som hände, utan man låtsas som ingenting. Men varje gång man träffas så är det så TYDLIGT att någonting har hänt, att båda är medvetna om ATT något hänt, men bara en är medveten om vad.

Alltså, life goes on, det är inte det som är grejen, men när det är så uppenbart att NÅGOT hänt som bara över en natt förändrade hela "relationen", och man inte har en jävla aning om vad problemet är (och man dessutom kommer träffa människan med jämna mellanrum...) så känns det en smula frustrerande och jävligt förvirrande, det måste man ju erkänna att det gör.

2 kommentarer:

  1. Kan du inte fråga personen rätt ut vad som är felet?

    SvaraRadera
  2. Nej det vill jag inte, det blir bara konstig(are)stämning

    SvaraRadera