fredag 28 december 2012

Välförtjänt reklam!

Jag tror inte jag kom mig för att blogga om det, men TAPIR DESIGN har (eller hade iaf, jag har faktiskt inte kollat om jag köpte alla *S*) toppar för nästan inga pengar alls, tror det var 12:- dom kostade styck. Jag beställde fem stycken, för så billiga grejer kan man omöjligt låta bli att köpa.

Idag fick jag dom hemlevererade, personligen av ägaren, hela vägen till dörren. (Nåja, jag mötte henne på parkeringen) Toppen! "Jag la i lite extra", sa hon, och "så la jag ner en hudlotion också". Haha, supergulligt! "Och så kommer du ju bara bli ännu smalare, så jag la ner en medium också! jag hade ändå bara en kvar"

När jag kommer in och packar upp kassarna så har jag fått totalt NIO tröjor... NIO tröjor till priset av FEM, som redan dom var absurt billiga, och dessutom personlig leverans... Jamen ni fattar ju behovet av att göra reklam!

Jag har inte hunnit prova tröjorna ännu, men jag har klämt och känt på dom och det känns som skitbra kvalité! Inget tunt skit som går sönder på en månad, utan tjockt och bra tyg. Bra skit!

Jag köpte lite bebiskläder från samma ställe i höstas. Dom har jag inte testat personligen, men jag har bara hört positiva åsikter från Norrköpingsfamiljen som fick dom!

Jag kan såklart inte lova personlig leverans eller extra presenter, men jag kan lova bra grejer! Rekommenderas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar