torsdag 20 december 2012

Vi överlevde, tror jag.

Den här veckan har varit helt absurd. Skolan försökte klämma in en hel kurs på 7,5 poäng på EN vecka... Vi har haft skola typ dygnet runt känns det som. På en vecka ska vi hinna med att ha både föreläsningar (som man måste gå på den här gången), seminarier, grupparbeten, inlämningsuppgifter och en tenta (som man kanske behöver plugga till?)... Inga problem, vi känner julefriden!

Igår lämnade jag in min inlämningsuppgift efter att ha klämt in en fältstudie på förskolan, och sedan hade jag plötsligt en massa ledig tid! We made it! Firade genom att ta en två timmar lång promenad med djuren. Skulle inte alls vara ute så länge, men det var så skönt att GÅ, att kunna gå utan att ha bråttom och att gå utan att man egentligen skulle göra något annat, så jag valde att gå vänster ist för höger några ggr, och så hade vi hips vips gått nästan en mil. Skönt.

Idag ska vi bara ha ett seminarie som gäller uppgiften vi lämnade in igår, och det inte förrän kl ETT, sen är vi lediga till i morgon när det är tentadags. Nästan så det känns som om man skulle kunna gå en mil till idag... Vi överlevde, nu tar vi ledigt och firar jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar