söndag 24 mars 2013

Buzzadorkampanj för coldy

Jag är Buzzador. Det innebär att jag deltar i olika kampanjer, får testa produkter och sen kan dela med mig av dom till vänner och bekanta.

Häromsistens fick jag hem Coldy, som är en spray som ska hjälpa till att lindra halsont. Man sprayar den i halsen (bakre munhålan typ) och så verkar den på plats så att säga. Jag har testat den, och den fungerar faktiskt himla bra. Nu hade jag iofs bara LITE ont i halsen, men fullt tillräckligt för att vilja bli av med skiten, och Coldy några ggr/dag hjälpte fint faktiskt. Det smakar helt ok dessutom.

Det som skulle kunna vara bättre är själva munstycket på sprayen. Jag tycker inte att spridningen på medlet blir särskilt bra, och ofta är det ju ett större område man har ont på, inte på en pytteliten punkt i halsen. Det är svårt att pricka rätt, typ. Men bortsett från det-toppen!

När jag var i Örebro fick Frodis en flaska också, hon jobbar som radiotidningsjournalist så det där med halsont är ju lite riskabelt, svårt att jobba när man inte kan prata så hon kommer nog ha nytta av sprayen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar