söndag 17 mars 2013

Mer Adam och kompani

I avsnittet Bulle i ugn dyker min vän Sara (Som inte uppdaterat sin blogg sen Jesus gick i kortbyxor) upp plötsligt. Skoj!

Har haft en riktig podcastdag idag, tror jag är inne på femtonde avsnittet nu... Brukar ju normalt lyssna när jag promenerar, men dessvärre kan jag inte säga att jag promenerat 15 timmar idag... Har dock städat. Inte för att jag vet om det gör saken bättre, men ändå... Hade 200 olyssnade podcasts på lager och Åke började gnälla om att det var ont om utrymme, så jag fick skrota ljudböckerna ett tag och hugga in på mina podcasts istället.

Bäst av det jag lyssnat på idag är Adam och kompani, solklart. Hanna och Amanda (Eller vafan dom heter) är rätt bra, men mellan varven blir det lite för mkt självförverkligande och skit för att jag inte ska börja tänka på annat. Alex och Sigge har jag skrotat helt, jag fattar verkligen inte storheten!? Jag blir bara förbannad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar