torsdag 7 mars 2013

Örebro baby!

I morgon får jag äntligen åka till Örebro igen! Precis som Frodis säger så var det flera år sen jag åkte till Örebro för att VARA i Örebro, jag brukar bara åka dit och sova innan vi drar utrikes eftersom vi alltid flyger från Örebro, men nu ska jag stanna där en stund!

Vi ska äta på Kinamuren (HUR ska jag kunna välja mellan kinamat eller sushi???), ha schlagerbaluns och gå på Harrys och titta på dårar. När jag tänker efter kommer nog hela lördagen gå i "titta på dårar-tema".

Bäst är ju att jag råkade förhasta mig lite och bjuda in mitt resesällskap till Frodis fest också... Vi hade pratat tidigare om att mötas upp på Harrys efter festen som dom skulle på, men sen när vi pratade om saken så säger J att deras fest blev inställd så nu vet hon inte om dom ska till Harrys eller inte, och jag ba "Men kom på schlagerbaluns!"
Såatte, jag fick ju krypa till korset och erkänna för Frodis att jag råkat bjuda in vilt främmande människor till hennes fest. Ojsan hoppsan. Nu vet jag inte om dom kommer, J's kompis hade pratat om en annan fest också, men J var inte så sugen på den, men tja, vi får se. I värsta fall blir Frodis så arg att jag får sova i förrådet. Note to self: Tänk innan du öppnar munnen. Ok?

Klänningen hålls för närvarande gisslan på affären som ligger typ 100 meter härifrån. Den ligger där och väntar på att jag ska få en avi med posten, som med lite tur hinner komma innan jag ska åka i morgon. Suck! Sms-avisering? Det är inget ni hört talas om?

1 kommentar:

  1. Hade du inget sändningsnummer? då kan man hämta den så fort den anländer utan avi :)

    SvaraRadera