måndag 10 juni 2013

En shopaholics platsbrist...

Skatten kom, och skatten försvann snabbare än blixten... När jag hade betalt av lite räkningar som jag ville bli av med i förtid så shoppade jag helt skamlöst upp resten. Det är ganska många tusen, men så jäkla SKÖNT och nödvändigt det var!

Min telefon Åke börjar vara lite till åren och ganska seg, så han fick gå i pension och ersattes av Junior. Junior fick dessutom ett skyddande skal med ett finfint budskap.

Köpte dessutom en extern hårddisk som jag kan lagra saker på, så jag slipper förlora allt när datorn dör nästa gång. (För det KOMMER ju hända...)

Sen har jag köpt lite böcker, lite hundgrejer till nya hunden, betalt ett läger, åkt på utställning, köpt en solstol (Vilket gjorde att det per omgående började regna...) och köpt en JÄVLA massa kläder. Om jag räknar ihop allt så landar jag nog på 2000:- för kläder, och då har jag köpt en hel del på rea. Så jäkla gött! Jag hade ju liksom ingenting i garderoben som passar, eftersom hela min kroppsform ändrats.Eller jo, topar och andra överdelar hade jag, men dom var liksom så TRISTA! Ingen färg nästan. Dessutom insåg jag att jag kommer behöva shorts i sommar när jag ska jobba. Kjol och sandlådor fungerar sådär... Har aldrig kunnat använda shorts, så det hade jag inga. har dessutom köpt klänningar (aldrig kunnat använda) och en SJUKT snygg, midjekort (aldrig kunnat använda), jacka. SJUKT snyggt.

Har inte direkt plats i garderoben för allt, men jag ska rensa ut lite av det trista och färglösa och göra mig av med det.

1 kommentar:

  1. Ny hund på gång?? vad kul, nu måste du berätta mer...
    /Anna

    SvaraRadera