söndag 23 juni 2013

Let's run!


Blir fortfarande lika häpen över att jag kan se det som tillfredsställande att kliva upp och ge mig ut och jogga livet ur mig... Ju mer jag plågas och ju ondare jag får desto mer nöjd är jag efteråt. Stört!

Tycker ändå att jag gjorde en rätt bra runda idag. Jag ÄR långsam, men med tanke på att jag är nyopererad och knappt rört mig på 2 månader tycker jag att jag var grymt duktig som gjorde 5 km med 7,02 min/km TROTS att jag fick stanna och gå lite när jag var döende. Första 1,5km gick i 6-tempo.

Det är snabbare än före op! *Klappar på huvudet*

1 kommentar:

  1. Hej,

    För att korrekt presentera mig, am jag herr RODRIGO LULI en privat långivare jag ge ut lån kl 3% ränta. Detta är en finansiell möjlighet hos din dörr steg, tillämpa idag och få din snabba lån. Det finns många ute dit letar efter finansiellt tillfälle eller bistånd all över de platser och fortfarande yet de är oförmögna att få ena. Men detta är en finansiell möjlighet at din dörr steg och som sådan du kan inte råd med för att missa detta tillfälle. Denna Tjänsten är rendera till både
    individer, företag, affärs män och kvinnor. The Lånet beloppet tillgängliga varierar från något belopp av ditt primat för mer information kontakta oss via email: rodrigoluliloanfirm@yahoo.com

    LOAN ANSÖKNINGSBLANKETT FILL OCH AVKASTNING.

    Fullständigt Name ....................................

    Personligt Phone Number ............................

    Land ...........................................

    Adress ......................................

    State ..............................

    Ålder .............................................

    Har du tillämpas före? .......................

    Äktenskapligt Status .................................

    Lån belopp behövs som lån .....................................

    Loan Duration .................................

    Yrke ....................................

    Månatlig för inkomst .............................


    I ordererkännande med dessa detaljerna, skall Vi skickar dig våra villkor tillsammans med återbetalningsplan och Om du godkänner villkoren och villkor, du står för att få ditt lån inom 24hours. Detta beror på din allvar-och brådskande i att erhålla lånet.
    Jag väntar gladeligen din swift respons,

    Med vänlig hälsning

    Herr Rodrigo Luli.

    SvaraRadera