fredag 20 september 2013

God morgon, fast mitt i natten

Gick och la mig i godan ro och somnade som en sten så fort jag la huvudet på kudden. Sen vaknade jag snabbt som SATAN en timme senare av att Halo stod och skrek åt Lystra att han skulle döda  henne! Lystra var helt yrvaken och fattade ingenting, så hon svarade inte upp, men Fjärten var good to go och redo att ge sig in i matchen-trots att hon inte alls hade med den att göra... Vilken jävla cirkus...

Lyckades, helt yrvaken, placera mig själv mellan terrierna INNAN dom började slåss, och då sa Fjärten att "nähä, det här blev inte roligare än så, då går jag och sover igen" och så kröp hon in under täcket. Lystra hade redan somnat om, hon fattade ingenting av hela cirkusen, men Halo stod och blängde och var sur och redo att ge någon spö. Till sist tröttnade han på det och kröp in under täcket, men han var noga med att se till att han sov på den sidan om mig där inte Lystra sov.

Jag GISSAR att Lystra skulle vända sig eller något liknande, och råkade trampa på Halo som låg och sov. Han är lite känslig för sånt sen Ixen har gjort samma sak tidigare. Man kan säga att han överreagerade, som en äkta man...

Stillsamt uppvaknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar