tisdag 17 september 2013

Helvetes jävla kuk (och alla andra fula ord jag kan)

Man kan säga att den här veckan kan dra åt helvete. Avslutade FÖRRA veckan med att bli störtosams med en människa jag tyvärr tycker rätt mkt om. Knappast förvånande, det var bara en tidsfråga innan något skulle explodera där med tanke på hur lika vi är, men trist som fan ändå eftersom jag råkar tycka MYCKET om människan i fråga.Tyvärr. Hade jag inte gjort det så hade jag ryckt på axlarna och så hade livet gått vidare, men nu mår jag rätt ruttet. Det är ju det jag säger, I don't do feelings. Feelings hurt!

Sen har de få dagar som den HÄR veckan bestått av kantats av småskit. Saker som kanske inte hade spelat så stor roll om jag inte redan mått ruttet, men som nu bara läggs på hög. Skitliv!

Avslutar(!) veckan med att krascha kompisens bil. Ingen megaskada direkt, men jag kunde ju HELT KLART gjort roligare saker för dom tusenlapparna nu när vi bokat semestern :( Bajs! Skitliv!!!!

Skulle backa ut från hennes parkering, som ligger skitnära en husvägg. Hade full koll på väggen, men inte på att det satt ett räcke UTANPÅ väggen. God marginal att svänga på tyckte jag, faaaast jag hade visst 2 dm mindre utrymme än jag trodde. KUK!  Oh well, vem behöver väl en solsemester? Fitteri.

Så nu AVSLUTAR jag veckan. Jag tänker stanna i sängen och må ruttet resten av veckan. Resten av veckans blogginlägg blir i stil med "Onsdag. Vaknar. Kliver inte upp." "Lite senare samma dag. Vände mig till andra sidan." Jag orkar inte mer, så nu lägger jag mig ner och mår skit ett tag.

Var är min Anka när jag behöver henne??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar