tisdag 10 september 2013

Ynka mig!

Lyckades överleva på förskolan hela sommaren. 10 veckor med snoriga ungar som fick den ena pestsmittan efter den andra, men jag förblev frisk. Umgicks ju dessutom ganska intensivt med Lånemannen och Anna (Det där lät lite som Anna och långa farbrorn...) när dom var dösjuka, men överlevde det också.

Men nu har tydligen kroppen fått nog! Började snora igår. Förklarade för kroppen att det inte var ok, att vi inte har tid osv. Svepte Kan Jang och höll tummarna. Det hjälpte dock inte ett skit... Ju längre kvällen gick desto snorigare blev jag och i morse vaknade jag med febern från helvetet och halsont. Det var bara att ringa och sjukanmäla sig, så nu har kroppen kostat mig en jäkla massa pengar också :(

Då kunde man ju önska sig att få sova bort eländet, men det ville inte kroppen alls! 5 timmars "sömn" fick jag, nu får jag tydligen sitta vaken och lida. Det är nu man skulle behövt den där kompisen som kommer förbi med cola, halstabletter och klubbor, men den kompisen bor kvar i Norrland :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar