söndag 29 december 2013

Juldagen

På juldagen drog jag in till stan (Norrköping) efter en kort detour till Kolmården där vi drack vin, lite mer vin, och så vin medan vi nackade skit. Sen drog vi till stan och gick på ett juldagsevent som anordnades av gamla Palace, eller något åt det hållet. Vi trodde det skulle vara svinlång kö, så vi var ute i GOD tid kan man säga, och lokalen var GIGANTISK (5 våningar), så vi skramlade runt som små lingon en ganska god stund innan det kom mer folk.

Vi drack öl, dansade lite, drack mer öl och drev runt. Den här killen var typ det första vi såg, och det satte på något vis standarden för utbudet... Det framgår inte ens hur hemskt det är, baktill har han universums längsta röv och dessutom en lååååång hästsvans, med flera frottésnoddar i! Ja asså man är kanske inte jättevacker själv, men hallå... Ojsan hoppsan på att han såg mig ta bilden då...


Visade sig att han värmde upp ett av dansgolven innan Lalles Bodega skulle kliva på... Han var usel som DJ också, stod liksom bara där och hängde typ med händerna i byxfickorna... Dock verkar han vara en jävla målsökande missil när det gäller att se när någon fotograferar honom...

När vi gick från krogen åt vi mat till det stod ur öronen, och sen passade jag på att geocacha lite i en mörk gränd innan vi tog oss till stället där vi blev upphämtade. Jag var kanske inte HELT stadig på klackarna, så jag fick ingen som helst jävla ordning på den här geocahing-bläckfisken!

Efter det blev vi hämtade av världens snällaste J. Jag höll mig vaken (typ) tills vi släppt av L i Kolmården, sen somnade jag som en sten och blev väckt utanför huset. Snällaste, snällaste J! Rumlade in i huset, det kändes nästan som om man var 14 igen och kom inramlandes hemma hos föräldrarna... Rastade hundarna och gav dom mat innan jag somnade om igen, och sov som en gris i hela 4 timmar innan jag vaknade igen... Fattar inte vad problemet är, jag KAN inte sova på morgonen! Efter en mkt blöt kväll på krogen är jag tom vaken före BARNET i familjen... Tack och lov inte bakis iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar