söndag 1 december 2013

Men take a hint för fan!

Tycker att det är dags att NÅGON tar och hör av sig, för det känns som om det mest är jag som hör av mig till NÅGON... Nu verkar inte NÅGON ha någon direkt brådska att göra just det, så jag håller mig sysselsatt...

Varit nere på stan och shoppat
Bakar bröd med oliver i (Nåja, bakmaskinen gör det...)
Grillar en julskinka
Städat
Ska sortera böcker och ställa upp på hyllan
Ska sy ett pisskydd till NÅGON (annan) som så här i treårsåldern inte tycker att det där med rumsrenhet är så mkt att ha...
Hinner nog med att vika tvätt också, och om jag fortfarande blänger tvångsmässigt på telefonen (Vilket jag ju gör) så har jag lite filmer och serieavsnitt att sysselsätta mig med, och en och annan bok att läsa, plus att hundarna behöver tränas...

Men herregud människa, inse att jag är det bästa som hänt dig och HÖR FÖR FAN AV DIG NU!

(Vafan hände? Jag var ju inte ens intresserad i början...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar