söndag 26 januari 2014

30-day blog challenge. 2, 20 facts about you

Tur det inte var 20 saker som ingen visste, då hade jag legat risigt till... 20 random fakta ska jag nog kunna prestera.

1, Jag har bytt namn. Både för- och efternamn, men inte samtidigt
2, Jag pluggar till förskollärare
3, Jag har storlek 39 på skor, oftast
4, Jag älskar TV-serier
5, Jag har gått ner ca 50 kilo i vikt
6, Jag har en bokblogg
7, Jag bor i universums skruttigaste lägenhet
8, Jag är sällan mer än 2 meter från min telefon
9, Jag har 3 hundar
10, Jag har ganska nyligen "lärt mig" dricka både rödvin och kaffe
11, Jag virkar
12, Jag gillar blommor, och har fler än jag har plats för hemma
13, Jag är otroligt missnöjd med mitt liv här
14, Jag är 163 cm lång
15, Jag är singel
16, Jag är en stalker, och har svart bälte i Google
17, Jag gillar inte e-böcker
18, Jag använder Boss Orange
19, Jag föredrar silver framför guld
20, Jag känner mig ofta ensam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar