torsdag 2 januari 2014

En nyårslista då, i brist på bättre

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Ja en hel del tror jag, jag hade som nyårslöfte att göra nya saker.

Har du några nyårslöften?
Har inte riktigt kommit så långt, men jag lutade lite åt att VÅGA mer.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Varenda en, känns det som.

Vilka länder besökte du?
Inga, om jag minns rätt...

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Alltid? Jag vet inte om något specifikt datum etsat sig fast... Kanske får svara nyårsafton då, eftersom det KANSKE är början på något nytt och spännande i mitt liv...

Största misstaget?
Gud, för många för att ens komma ihåg...

Bästa köpet?
Här får nog svaret bli Frodis julklapp, eftersom hon blev så glad. Annars står väl ny telefon en bit upp på listan.

Vad spenderade du mest pengar på?
Skit, gissningsvis

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ganska mycket faktiskt

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Wake me up, Avicii

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, alla gånger. Osedvanligt bra år.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat. Och så sånt där förnuftigt, typ sparat pengar och motionerat mer, och inte ätit en massa skit.

Favoritprogram på TV?
Satt nog bara bänkad framför Farmen och Bonde söker fru. Sorgligt.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Jag har faktiskt ingen aning. Gissningsvis inget speciellt men jag minns verkligen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar