tisdag 21 januari 2014

Ja, jag vet, jag vet...

Well,  jag har ingen aning om vad som hände, men ena dagen är allt som vanligt, nästa dag svarar han inte på tilltal utan att jag har en jävla aning om varför...



Jag har iofs mina misstankar om vad problemet är. Vi hade ju sagt att vi skulle försöka ses nästa gång det var barnfri vecka, och samma sekund som han lämnade över barnet var den sekund han slutade svara på tilltal. Han vill inte ses, tydligen. Varför han då sa raka motsatsen till mig är ju en gåta, det måste ju vara enklare att vara rak än att hålla på och jiddra och gömma sig?! Vi kommer ju träffas vare sig han vill eller inte, senast på måndag, och situationen blir ju minst sagt märklig om han tror att jag kommer gå upp i rök för att han inte svarar på tilltal?!

Ja jag vet. Han är en ryggradslös idiot. Och jag är en ännu större idiot som tillåter honom att vara det. Jag VET det, ni behöver inte säga det.

Föreslog att han skulle komma hit ikväll så vi får prata om vad problemet är. Beredd att offra högerarmen på att han varken kommer hit eller hör av sig.

Herregud, kan den närmsta veckan gå fort så jag får fly härifrån..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar