tisdag 7 januari 2014

Lager på lager på...

Oj, förlåt... Jag slängde upp bilderna via telefonen och "skulle bara" innan jag la in texten. Ett dygn senare kom jag på att jag kanske glömt lite...

Löpdags igår. Det ÖSREGNADE ute, och eftersom det dessutom är Januari var det ju inte skitvarmt heller... Tog på underställ (Craft) och löpartröjan (Netto), och utanpå det min supertunna och SVINBRA löparjacka som är vatten och vindtät. Minns inte märke, men den är dyr och jävligt bra. Väger ungefär ett gram och helt vattentät.

Innan jag kom ut hade det slutat regna, så jag var inte jättesval när jag sprang... Vet inte om det var det som var problemet, men kroppen var HELT orkeslös. 400 meter kom jag innan jag gav upp och gick några steg. Insåg att jag aldrig skulle orka runt 5 km så jag vände åt andra hållet och tog en omväg hem, så modiga 2 km blev det igår... Men orkar inte kroppen så orkar den inte. Nu ska den få vila två dagar innan jag ger mig ut igen, så får vi se om jag är piggare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar