onsdag 22 januari 2014

Nästa års julklappsönskning

(Fast om man nu får ÖNSKA, så vill jag gärna ha den i förskott så jag inte behöver vara så miserabel i ett helt år...)

Satt och tittade på TV-serien Once Upon A Time och slogs av hur enkelt livet vore om man levde i en saga... Någon ba "Du måste TRO på dig själv!" och hon (för det är alltid en hon) ba "OK!" och så GÖR hon det... 

"Du måste ha självrespekt!" "OK!"

Själv ba "Ok! Nu ska jag TRO PÅ MIG SJÄLV! Jag börjar typ... Nu. Eller kanske om en liten stund...När jag har funderat på saken lite..."

Och alla är så lyckliga och älskade och har massa vänner och en jävla prins.

Så. Jag önskar mig det där som gör att man DIREKT tror på sig själv. Och så vill jag ha en prins, som bara har ögon för mig och ingen annan. Han KAN få ha en häst, men då måste han vara noga med att byta kläder när han kommer hem.

Eller, om det vore enklare för er, så önskar jag mig att helt enkelt få sluta känna. Något. Alls. Sluta bry mig, liksom.

Eller Hugh Jackman. Om det blir ÄNNU enklare. Om han är uppbokad kan jag ta den här killen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar