lördag 25 januari 2014

Ni kan ju inte se min besöksstatistik...

Men jag kan meddela att HITTILLS har 168 unika personer läst inlägget om semesterplanering... Det är ju helt sjukt?!

En annan är ju ingen Blondinbella direkt så besöksstatistiken brukar väl ändå vara lite åt det mer blygsamma hållet, om jag skrivit något RIKTIGT spektakulärt blir kanske inlägget läst av 40-50 pers.

Men semesterplanering gillar ni. Jag vill ju gärna tro att det beror på mina träffsäkra miljöbeskrivningar och på att jag och Frodis är så bra på att framhäva olika länders kulturer och traditioner och så. På att vi får ställena att verka så lockande, eller nåt...

Men jag misstänker att det snarast är något åt det här hållet:

"Men hjälp! Ska dom ut och resa nu igen? Stanna för guds skull inne! Blockera dörrarna! Göm er, och säg inte ett ljud, så kanske vi överlever!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar