onsdag 15 januari 2014

Nu är det den där dagen igen...

Födelsedagen... Eller som jag tycker om att kalla den, stora ångestdagen.

Så här tre timmar in på födelsedagen kan vi ju sammanfatta livet lite bittert:

35 år gammal
Singel
Barnlös
Bor i en stad jag inte gillar, och umgås (...) med människor som har för fullt upp med sina egna liv för att faktiskt UMGÅS. Eller så vill dom bara inte, vad vet jag.

Men annars är det bara fint! *Skitbitter*

På plussidan för just den här dagen står:

Jag har vin.
Jag fick visa leg när jag köpte nyss nämnda vin
Någon har skickat mig en present! Tror jag... Jag trodde det var Frodis, hon är nämligen den enda som BRUKAR göra det (Sa jag att mitt liv är tragiskt?) men hon säger att det inte är hon så nu är jag lite nyfiken på vad det är och vem som skickat det! Får inte hämta ut det förrän i morgon.

Det kan iofs vara så att jag köpt något och glömt bort det, skulle inte vara första gången, men jag är hyfsat säker på att jag inte köpt något på senare tid, faktiskt!

EDIT:
Fast just nu, i den här sekunden, kom jag på att jag nog vet vad det är! Beställde ljuslyktor av en kompis, skulle tro att det är det paketet innehåller! Jätteskoj, men inte lika skoj som en mystisk födelsedagspresent! Oh well. Vad är väl en bal på slottet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar