onsdag 22 januari 2014

Ok, så det är dags för (kaos) semester igen.

Ni som hängt med några år vet ju hur det brukar gå, och ni som inte har hängt med så länge kan kolla i arkivet efter Turkietresan, 2011, tror jag? (Herregud) och Egyptenkatastrofen 2012 (Herregud igen...).

Vi ska bo HÄR. Sova gott (note to self, förfrys inte Frodis), äta gott (Hoppas jag, jag har inte sett en enda bild på restaurangen...) och dricka mycket... Vatten, såklart. Ehrm... Jag vägrar vara vuxen och ansvarsfull när jag är hundratals mil hemifrån!

To do:
Åka på kameldromedarsafari
Gå på gayklubb
Bevista nudistpoolen
Geocacha

Not to do:
Trakassera alt. dränka alt. kräkas på några tyskar. Eller någon annan för den delen.
Tappa trosorna på dansgolvet. (Don't even ask...)
Tappa bort kjolen på krogen (Fråga inte det heller...)

Hotellet har gratis wifi på hela anläggningen så det finns risk för uppdateringar under tiden vi är där, iaf korta sådana.

En vecka kvar, herreguuuuud vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar