fredag 28 februari 2014

Jojo, nu frotterar en sig med eliten igen...

Igår la Martin Stenmarck ut ett telefonnummer på både facebook och twitter med uppmaningen att ringa honom, så skulle han svara i den mån han hade tid medan han var på någon form av melodifestivalfest.

Jag hade väl ingen direkt lust att RINGA, än mindre något att säga om jag skulle ha ringt, men jag skickade iväg ett sms med en hälsning iaf. För sån är jag... Efter att jag hade skickat det glömde jag bort hela saken, tills helt nyss när jag fick svar!

"Hej Ebba, kram på dig! Kram M"

Johodå, nu har en kommit upp sig i världen!

Eller nåja. Jag GISSAR att det inte var hans privata nummer, utan snarare en del av en PR-grej, och att det snarast var någon som var anställd eller liknande som skickade svar på sms idag. Igår vet jag att Herr Stenmarck svarade i telefonen själv, men med tanke på hur många TUSEN sms han lär ha fått gissar jag att någon annan tagit över den uppgiften nu. Men jag tänker låtsas iaf, för det var typ det roligaste som hänt mig idag när jag har haft en särdeles trist och kärlekslös dag. Så jag låtsas att jag just fick sms av Martin Stenmarck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar