onsdag 12 februari 2014

Livet, eller bristen därav.

Frodis har lyckats blogga om både resan och melodifestivalen. Jag har inte jättemycket att tillägga just nu känner jag så jag är skittrist och hänvisar er dit!

Jag är ärligt talat helt slut. Jag var slut mentalt redan innan vi åkte, och jag är precis lika slut nu. Det var ruskigt skönt att ha tantsemester, skulle vi gjort som vanligt och nattklubbat varje kväll hade jag avlidit... Just nu har jag lite mycket att ta ikapp i skolan, men jag tror att det är hyfsat hanterbart. Sover middag sisådär 3 timmar om dagen så rent fysiskt är jag slutkörd, men mentalt känns livet skapligt hanterbart. Lite ekonomiska orosmoln som jag inte vet hur jag ska lösa, men det ger sig.

Att jag är så himla trött KAN ju bero på att jag, i vanlig ordning, slarvar med mina piller... Det brukar ju komma som ett brev på posten så att säga, så jag får väl skärpa upp mig och fylla på dosetten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar