lördag 15 februari 2014

Men herrejävlar så jobbigt...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag gillar Paolo. Idag tipsade han om den HÄR övningen på sin instagram, jag hoppas ni kan öppna den för jag hittade den inte i bloggen.

HERREJÄVLAR så jobbigt... Inte bara för magen, som en vanlig planka, utan även för dom stackars ARMARNA och låren... Jag överlevde strax över en minut, vilket iofs är längre än vad jag klarar av att planka "normalt". Jag tror det beror på att man liksom är SYSSELSATT, och inte hinner känna efter så mycket. 20 repetitioner med varje ben hann jag med innan jag avled av smärtan i magen.

Jag gillar övningar som är lite annorlunda. Vanliga tråkiga sit ups etc är ju sååååå uttjatat och långtråkigt, oavsett hur bra dom är. Jag gillar att Paolo har lite olika variationer på nyttiga övningar, så det blir lite roligare att träna...

Måste nog köpa den där boken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar