onsdag 12 mars 2014

How are we still single..?

När jag var hos Frodis senast så diskuterade vi det där med att ha manligt sovsällskap hemma när man är crazy dog lady... Behöver ju inte outa Frodis, men jag kan ju berätta så mycket av samtalet som att när HAN sov över här så blev han lite diskret väckt av att Halo stod på hans bröstkorg och glatt viftade på svansen... Eller nå, JAG hade ju väckt honom innan, men vi kan säga att Halo fick större reaktioner :D (Tack och lov gillar han hundar...)

Ikväll sitter jag här och är så TRÖTT att jag knappt förmår hålla mig upprätt, när Fjärtan plötsligt kryper in under sängen och lägger av en spya... Min säng är för låg för att jag ska kunna krypa in under den och städa, vilket jag lite buttert skrev på twitter. Om jag ska komma in under sängen måste jag LYFTA UR resårmadrassen, och det kan jag ju säga att det händer INTE ikväll... Konstaterade att det kunde ju varit en spya _i_ sängen också, och att jag inte var helt hundra på att jag hade gjort något åt det heller i mitt nuvarande tillstånd... Lilla J hakade glatt på och visar sig vara av samma skrot och korn som jag!



Jag fattar bara inte?! HUR kan vi vara singel fortfarande?! Helt obegripligt, karlarna borde ju flockas och stå i kö för att få sova över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar