tisdag 4 mars 2014

Jag har iPhoneproblem, hjälp?!

Har en kontakt i min telefonbok som jag regelbundet får sms från och skickar sms till. Människan har INTE en iPhone, utan vi har alltid skickat vanliga sms.

Plötsligt en dag bestämde sig min iPhone för att den här kontakten skaffat iPhone (Vilket den inte har.) och vill nu endast skicka imessages, vilka såklart inte kommer fram! Kan mao varken skicka sms själv eller svara när jag får sms. Sjukt opraktiskt.

Har testat att radera kontakten och lägga in den igen, men det gjorde ingen skillnad. Så, någon som vet hur jag löser problemet?! Jag sätter mitt hopp till mina twitterpolare här, ni andra får helt enkelt hänga med på resan ;) (Men ni FÅR för all del svara, om ni vill!)

Evig kärlek utlovas till den som löser problemet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar