tisdag 4 mars 2014

Karlar... Can't live with them, punkt.

Synd att han inte är så pass rak att han kan diskutera sina issues med mig snarare än att leka kurragömma. Oh well, his lost. Det är ju inte som om vi aldrig mer kommer ses, det blir ju bara lite märklig stämning om vi inte kan bete oss som vuxna människor... Jag vet, jag har för höga förväntningar. Att vara rak och ärlig med vad man vill och vad man har problem med är ju inget man bör klara av när man är 30 +.

Jobbat idag och jag vet inte om det var en bra dag eller en mardrömsdag... Det var nog både och. Kort om personal, upplopp bland barnen som dessutom har något slags period och kollektivt försöker ha ihjäl varandra... Men dagen gick i en rasande fart, det gjorde den! Höll på att glömma att gå hem faktiskt, men det berodde nog mest på att jag slutade aningen tidigare än jag brukar.

Nu får jag snart ÄNTLIGEN gå och sova, och i morgon börjar jag inte förrän kl 9... Slutar iofs inte förrän 18,30, men jag behöver inte kliva upp 04 iaf, det är det centrala.

HERREGUD vad jag längtar till i sommar när jag åtminstone är ledig från SKOLAN. Ännu mer längtar jag tills jag får flytta härifrån så jag får ligga lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar