fredag 28 mars 2014

SKIT också, och yey!

Äsch! Jag blev sjuk, och hade knappt energi till att sitta upprätt, och glömde HELT bort att blogga i förrgår... Igår tänkte jag på att jag glömt, och så glömde jag IGEN... 25 dagar lyckades jag mao hålla mig på banan med blogg100 innan det sket sig. Men jag är inte den som är den, jag tänker låtsas som ingenting och fortsätta resten av tiden. Sådeså!

Fick svar från läraren ang. det jag skrev om senast, och hon sa att vi kommer få dispens för den kursen och så var det problemet löst. Jag blev så glad att jag svarade och kallade henne för "underbara människa" och önskade en trevlig helg. En sak mindre att oroa sig över.

Idag vaknade jag feberfri efter att ha sovit 11 (!) timmar, men nu verkar det ha styrt upp sig för nu känner jag mig inte så pigg längre. Får nog gå tillbaka till den där sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar