måndag 7 juli 2014

Produktivt, eller nåt

Blev hastigt och lustigt bortbjuden i helgen, så jag hade inte tid att flytta bloggen till ny adress, det får bli framöver! Hade en ruskigt trevlig helg med alldeles för mkt alkohol, precis lagom mkt hund och skitsnack och en bild på bonde-Klas röv.

Kan efter helgen konstatera att min närvaro skrämmer även män som aldrig ens träffat mig. Hon: "Ska du komma över och dricka vin?" Han: "Javisst, när ska jag komma?!" Hon: "Jag har en kompis här!" Han: "Ehm jag är upptagen". (Nej det sa han inte, men typ!) Vafan, liksom?! Luktar jag dåligt tom på distans?

Idag har jag jobbat, och det blev visst äntligen sommar igen! Ca 400 grader varmt, helt underbart så länge man var ute... Resten av tiden blev en kladdig plåga. 

Dagens största framgång är nog att jag lyckades hissa mig själv någon liten centimeter i chins-stången! Förvisso när jag redan var i högsta läget där man är som starkast, men det är ändå fan så mkt mer än jag kunnat tidigare! Lär inte klara målet med 1 chin senast sista juli, men jag blir iaf starkare!

Nu sova, börjar iofs sent i morgon, men har sovit på tok för lite senaste tiden ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar